A szakasz

A szakasz 5 000m (5km) hosszú. Ez a távolság pontosan le lett mérve egy professzionális eszköz segítségével. Az öt kilométeres szakasz a móri Wekerle Sándor Szabadidõ Központ közelében, a focipálya feletti kis úton kezdõdik. Az út felülete változó, fū, kavics, bitumen, homok mind elõfordulhat. A szakasz néhány része egyenetlen és esetenként sáros lehet, és elõfordulhat, hogy a futók pocsolyákkal is találkoznak. Lehetõség szerint útbaigazítók fognak állni a legfontosabb pontoknál vagy megfelelõ jelek fogják segíteni az útbaigazítást.

Kérjük, ne feledkezzenek meg arról, hogy a szakasz burkolt és burkolatlan utakból áll. Ahhoz, hogy ez az esemény jól mūködjön, fontos, hogy odafigyeljünk a forgalomra, fõleg azoknál a részeknél, ahol utak keresztezik egymást. Ez nem fogja befolyásolni a mért idõt, nem csökkenti az egyéni csúcs felállításának esélyét, de nagyban hozzájárul ahhoz, hogy az esemény balesetmentes legyen és mindenki a lehetõ legjobban élvezni tudja.

Amennyiben lehetséges, kérjük, érkezzen gyalog vagy biciklivel az eseményre. Ha erre nincs mód, akkor a Wekerle Sándor Szabadidõ Központ közelében lehet parkolni, de ott csak korlátozott számban vannak szabad helyek.

Screen Shot 2013-07-08 at 11.31.47 PM

Emelkedés profíl

A helyszínre jutás

A Start vonal helye

A földesút a focipálya felett, annak a délre esõ részénél. (Térkép a helyszín pontos megtekintéséhez)

A biztonságról

A Mór Fit Run ingyenes, önkéntes alapon szervezett esemény, amelynek az a célja, hogy annak résztvevõi mozgással jól érezzék magukat. Szeretnénk, ha a futás és az egész esemény biztonságos legyen, ezért a következõ pontokra szeretnénk felhívni a futók, nézõk és útbaigazítók figyelmét:

  • Ez az esemény ingyenes, annak minden résztvevõje önkéntesen és saját kockázatára vesz rajta részt.
  • Futás közben vigyázzunk magunkra és legyünk figyelemmel futótársainkra, valamint a forgalom egyéb résztvevõire.
  • Ügyeljünk a környezetre! Ha lehetséges, akkor gyalogosan vagy biciklivel jöjjön a futásra.
  • Ezt az eseményt az önkéntesek munkája tartja életben, kérjük, ha van rá lehetõsége, segítse munkánkat és lépjen velünk kapcsolatba, hogy ha önkéntes segítõ szeretne lenni
  • Néhány út nagyon forgalmas a Szabadidõ Központ közelében. Kérjük, legyen figyelmes, fõleg, ha gyerekekkel és/vagy kutyával érkezik.
  • Ha autóval érkezik az eseményre, vezessen óvatosan, még akkor is, ha késésben van!
  • Futás közben figyeljen az egyenetlen útfelületre.
  • Ügyeljen a szakasz során a jármūvekre, biciklisekre, többi futóra, gyalogosokra, gyerekekre, kutyákra és más állatokra, leesett ágakra és egyéb akadályokra.
  • Mindenki saját maga felelõs az egészségéért és egészségügyi állapotáért és saját döntése, hogy részt vesz a futáson. Kérjük, mérje fel az egészségügyi állapotát, hogy képes-e teljesíteni az 5km-es távot és kétely vagy szükség esetén kérje ki orvosa véleményét. A szervezõk baleset esetén nem vállalnak felelõsséget.
  • Futás elõtt melegítsen be.
  • Ha a futás során észreveszi, hogy valamelyik futótársa nem érzi jól magát, esetlegesen elájult, kérjük, segítsen és minél hamarabb hívjon segítséget.
  • Ha nézõként vesz részt az eseményen, kérjük, ne álljon a résztvevõk útjába, és vigyázzon gyermekeire, illetve kutyájára.
  • Ha Ön kutyájával együtt szeretne futni, arra is van lehetõség. Ebben az esetben viszont legyen szíves a kutyáját rövid pórázon tartani és úgy futni vele.

Reméljük, hogy ezen biztonsági intézkedések betartásával mindenki balesetmentesen élvezni fogja az eseményt.

Szakasz leírás

  • A Mór Fit Run egy dombos, 5km hosszú, nagyrészt kör alakú pályán kerül megrendezésre, amely a focipálya feletti kis földúton kezdõdik (a Startvonal pontos beazonosításához tekintse meg a térképet). Az elsõ kilométert földúton, a móri borospincék között kell megtenni, többnyire ereszkedõ a szakasz ezen része.
  • Az elsõ kilométer után balra folytatódik a futás és egy S-kanyarral emelkedõvé válik a szakasz. A kanyar után jobbra kell fordulni és egy viszonylag szūk útszakaszon a második kilométer eléréséig ismét ereszkedõ útszakaszhoz érünk.
  • A második kilométernél balra folytatódik a futás és újra elkezdõdik az emelkedés egy olyan úton, amelyrõl halastavakat láthatunk. Az út végén balra kell fordulni. Az emelkedés itt még folytatódik.
  • A harmadik kilométernél a szakasz egyenesen megy tovább és az emelkedés egészen a negyedik kilométerig tart.
  • A negyedik kilométer után az emelkedést egy enyhe ereszkedés váltja fel, ami egészen a célig tart. A szakasz egy enyhe balra fordulás után a Csókakõi úton folytatódik kb. 200 méteren keresztül. Ezután a vasútvonalon folytatódik a futás majdnem a célig. Ennél a résznél lehetõség van arra is, hogy a vasútvonal helyett egy kis útszakaszon folytassuk a futást, ehhez egy kis hidon kell átmenni. (A vasútvonal felszíne egy kicsit egyenetlen).
  • Az ötödik kilométer elõtt, amikor a vasútvonal a kis földutat keresztezi, balra kell fordulni és az utolsó pár métert szintén a focipálya mögötti földúton kell megtenni.

Teendõk a célegyenes áthaladása után

  1. A futás befejezése után megkapod a helyezésed
  2. Jelöld ki a neved melletti poziciót (az iPad a Finish vonal környékén lesz)
  3. Írd be a helyezésedet a neved melletti cellába…És kész is!

Klikkelj ide, ha részletesen látni szeretnéd a folyamatot.

  • Ha a helyezés nem lesz beírva a név mellé, akkor nem fogjuk tudni megfelelõen csatolni az elért idõket a helyezésekkel. 
  • Ha a neved nem szerepel a regisztrált futók listáján, akkor nem fogod tudni beadni a helyezésedet az iPad-en.